Lipiec, 2009

ODLICZANIE

Wtorek, 21 lipca 2009 | dodano:21.07.2009Kategoria praca i takie tam kręcenie się
Jeszcze tylko 12 dni i wreszcie wymarzony urlop..:):) Im blizej tym ciężej mi się pracuje..:( Teraz tylko zaklinanie żeby wszystko się udało: pogoda, podróż, towarzysz,pobyt etc....
Dziś do pracy, potem znów do pracy i tak do wieczora..:( Po 19 skończyłam więc wyskoczyłam na lody do Kobióra..:) Komarów na Paprocanach ciągle przybywa..:( Mam coraz mniej wolnego miejsca do gryzienia..:( Dane wycieczki:
Km:33.05Km teren:5.00 Czas:km/h:

PRACA

Poniedziałek, 20 lipca 2009 | dodano:20.07.2009Kategoria praca i takie tam kręcenie się
i tyle na dzisiaj..:( Dane wycieczki:
Km:10.28Km teren:0.00 Czas:km/h:

SKLEP

Niedziela, 19 lipca 2009 | dodano:20.07.2009
CIĄGLE PADA...Ukojeniem puchar dla Polaków w Lesznie!! Dane wycieczki:
Km:6.29Km teren:0.00 Czas:km/h:

PRACA

Sobota, 18 lipca 2009 | dodano:19.07.2009Kategoria praca i takie tam kręcenie się, z Grzeskiem
Najpierw do pracy i z powrotem..Wieczorem wyciągam Grześka i ruszamy przed siebie. W planach jest Mikołow i może dalej. Dojeżdżamy do dworca , chmurzy się okropnie, wzmaga się wiatr. Zawracamy. Jedziemy do baru na Wieczorka sprawdzić czy mają cyfre plus sport, żeby pooglądać Druzynowe Mistrzostwa Świata na żużlu w Lesznie. Z powodu ulewnego deszczu starty przełożone na niedzielę..:( W Tychach też zaczyna padać..:( Dane wycieczki:
Km:11.99Km teren:0.00 Czas:km/h:

PRACA I WIECZORNE KRĘCENIE

Piątek, 17 lipca 2009 | dodano:18.07.2009Kategoria miasto i okolice, praca i takie tam kręcenie się, z Grzeskiem
Rano do pracy, po pracy do pracy, ale już koło 17 byłam wolna. Namówiłam Grześka na wieczorną przejażdżkę..:)Przez Wartogłowiec i Jaroszowice dojechaliśmy do lasu murckowskiego i dalej czrnym szlakiem rowerowym do Murcek.Okropnie gryzły komary i wielkie muchy końskie..brrr.Troszkę posiedzieliśmy na rynku w Murckach a potem przez Kostuchnę , Podlesie i Mąkołowiec do domu. Wjazdu do lasu już nie ryzykowaliśmy - bąbli na dziś wystarczy..:) Dane wycieczki:
Km:54.77Km teren:10.00 Czas:03:20km/h:16.43
Kalorie: 641kcalPodjazdy:mRower:author kinetic

PRACA I NIE TYLKO

Czwartek, 16 lipca 2009 | dodano:17.07.2009Kategoria miasto i okolice, praca i takie tam kręcenie się, z Grzeskiem
Przez parę dni "wakacjuje" u mnie Grzesiek...:) Przed pracą pojechaliśmy więc na ciuchy i obiad, potem ja do pracy a Grzesiek gdzieś się smykał...Po pracy pojechalismy jeszcze na lody do Kobióra...:) Dane wycieczki:
Km:37.60Km teren:0.00 Czas:km/h:

PRACA I SPRAWY WAŻNE

Środa, 15 lipca 2009 | dodano:15.07.2009Kategoria miasto i okolice, praca i takie tam kręcenie się
Przed pracą zawiozłam auto do szczegółowego "prania"..wróciłam rowerem, a potem musialam się spieszyć do pracy...po pracy do kolejnej pracy /ech te urlopy..:(/ a wieczorem po odbiór samochodu, tym razem odwrotnie..najpierw rowerem potem autem..;) a wieczorem jak zelzał troszkę upał wyskoczyłam jeszcze na lody..:) Dane wycieczki:
Km:41.41Km teren:0.00 Czas:km/h:

PRACA

Wtorek, 14 lipca 2009 | dodano:15.07.2009Kategoria praca i takie tam kręcenie się, w towarzystwie
Do pracy standartowo. Po pracy chciałam wracać jak zwykle przez Kobiór, ale spotkałam koleżankę na rowerze, która wyjechała po raz pierwszy od kilku lat. Tak więc podholowałam ją na Paprocany bardzo spacerowym tempem, ale zato trochę poplotkowałysmy...:):)Było dzięki temu inaczej niż zwykle..:) Dane wycieczki:
Km:29.19Km teren:0.00 Czas:km/h:

PRACA

Poniedziałek, 13 lipca 2009 | dodano:13.07.2009Kategoria praca i takie tam kręcenie się
Do pracy standart..powrót przez Kobiór, lody na Żwakowie..:) Dane wycieczki:
Km:26.16Km teren:5.00 Czas:km/h:

PRZED SIEBIE

Niedziela, 12 lipca 2009 | dodano:12.07.2009Kategoria miasto i okolice, z Grzeskiem
Dzisiaj nie mieliśmy zadnego planu wycieczkowego. Pojechaliśmy "gdzie oczy poniosą". A poniosły w kierunku Cielmic, Studzienic, potem miała być Pszczyna ale przewodnikowi pomyliły się kierunki i wylądowaliśmy w Kobiórze..;)Z Kobióra więc pojechaliśmy na Paprocany, Grzesiek zrobił sesję zdjęciową w Promnicach a mnie w tym czasie pożarły komary, a potem to już prosto do domku..:):)
Opony fajnie sprawdziły się w terenie, choć kupowałam je z przeznaczeniem na szosę.

Tychy/dom/ - Paprocany - Cielmice - Studzienice - Kobiór - Paprocany - Tychy/dom/ Dane wycieczki: