Szklarska Poręba

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:15.45 km

5 DZIEŃ URLOPU

Sobota, 9 sierpnia 2008 | dodano:23.08.2008Kategoria Szklarska Poręba, z Grzeskiem
XII lech bike festiwal
Dziś w roli kibiców na Ski Arena..Podziwialiśmy:
downhillowców

maratończyków

dirtowców

showmenów
Km:0.01Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

4 DZIEŃ URLOPU

Piątek, 8 sierpnia 2008 | dodano:20.08.2008Kategoria Szklarska Poręba, z Grzeskiem

Po wczorajszym dniu dziś samochodowo: SZKLARSKA PORĘBA - JAKUSZYCE - HARRACHOV

widok na Szklarską

muzeum szkła w Harrachovie

skocznia

miasteczko

pod skocznia trafiliśmy na punckowy koncert "keltska noc"
Km:0.01Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

3 DZIEŃ URLOPU

Czwartek, 7 sierpnia 2008 | dodano:20.08.2008Kategoria Szklarska Poręba, w towarzystwie, z Grzeskiem

Pojechalismy pod wyciąg na Szrenicę na Ski Arena zarejezstrować się jako uczestnicy LECH BIKE FESTIWAL . Potem z przewodnikiem Karkonoskiego Parku Narodowego pojechaliśmy na krajoznawczą wycieczkę rowerową..Brzmi to cudownie...wycieczka...wydawałoby się , że taki luziczek...a było? oj lepiej nie pisać....Pojechaliśmy trasą maratonu tylko w odwrotnym kierunku...Początek fajny, słoneczny dzień, zatrzymujemy sie co troszke , słuchamy opowieści etc etc....A potem wjazd na Petrovkę..:( Od połowy góry prowadzę rower...chłopaki co trochę muszą na mnie czekać..:( Wreszcie szczyt i nie wiem czy się śmiać czy płakać...zjazd wcale nie jest możliwy...kamienie, stromizna..:( znowu prowadzę rower...Już wiem, że nie jestem w stanie wystartować w tym maratonie, a jeszcze w Tychach marzyło mi się , że może (?), że może żeby chociaż dojechać do mety(?)...jedyny sukces to taki, że jednak trasę maratonu przebyłam...:) celowo piszę, że nie przejechałam..:):)
tak miejscami wyglądały te ścieżki..

ledwo żyję...

dobrze że były przerwy na pogadanki...

Potem na Ski Arena pogapilismy sie na trening dirtowców

Km:29.95Km teren:25.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

2 DZIEŃ URLOPU

Środa, 6 sierpnia 2008 | dodano:20.08.2008Kategoria Szklarska Poręba, z Grzeskiem

Z centrum Szklarskiej szlakiem rowerowym ER 2 po Karkonoskim Parku Narodowym - Jagniatków - dom Gerharta Hauptmanna - Michałowice - Piechowice - wodospad Szklarka - stara chata walońska - Szklarska centrum i resztkami sił na kwaterę....

przepiekny kościółek w Jagniątkowie

Niby wcześniej jeżdziłam pod górę , choć raczej deklarowałam , że jestem rowerzystką nizinną, i jakoś nie miałam specjalnych problemów, ale te podjazdy w Szklarskiej są zdecydowanie nie dla mnie...:( Ledwo zipałam...:(
No i oczywiście miałam nienaładowane baterie w aparacie foto więc tylko go przewiozłam ze sobą...:(
Jedno było natomiast cudownie niezapomniane - WIDOKI ...aż zapierało dech w piersiach..:):) Dane wycieczki:
Km:33.86Km teren:25.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

1 DZIEŃ URLOPU

Wtorek, 5 sierpnia 2008 | dodano:20.08.2008Kategoria Szklarska Poręba, z Grzeskiem

Samochodem : TYCHY - DĄBROWA GÓRNICZA - SZKLARSKA PORĘBA

Dojechaliśmy wczesnym popołudniem...kwatera fajna, na szczęście nie w samym centrum...po rozpakowaniu poleżlismy rozejrzeć się po okolicy.Ło rany!! Ile ludzisków w centrum!! Kram na kramie, hałas...brrr..:( niezbyt lubię takie klimaty
Wieczorkiem wskoczylismy na rowerki i pojechalismy w kierunku Jakuszyc. I znowu niespodzianka..:( cały czas pod górkę i to niezłą...:( Jechaliśmy, jechaliśmy...zatrzymaliśmy się przy wodospadzie Kamieńczyka troszkę popodziwiać /niestety nie mieliśmy ze sobą aparatów foto..:(/ Zaczęło zmierzchać...Trzeba było zawracać , zresztą czekał nas cudownie długi 6km zjazd..:):):) A to Tygrysy lubią najbardziej!!!...:):)