Goczałkowice

Niedziela, 2 października 2011 | dodano:02.10.2011Kategoria zosia samosia
Jeszcze w tym sezonie nie byłam w Pszczynie..czas było nadrobić zaległosci...Poranek jednak był mglisty i dość chłodny.Umówiłam się na wspólne rowerowanie z Hose, ale tym razem się nie udało...:( Nawet miałam pomysł , żeby poleżeć na kanapie zamiast jeżdzić ale w koncu zwalczyłam lenia i ruszyłam z domu, przez Paprocany, Kobiór , szlakiem rowerowym Plessówka aż do Pszczyny. Tu powitał mnie pszczyński żubr, symbol miasta...
pszczyński żubr © ewcia0706

Potem tradycyjnie fotka zamku
zamek w Pszczynie © ewcia0706

W parku już zagościła jesień...
park w Pszczynie © ewcia0706

A na pszczyńskim rynku zagościły odpustowe kramy
rynek w Pszczynie © ewcia0706

Z Pszczyny już jest całkiem niedaleko do zbiornika wodnego w Goczałkowicach..pojechałam...sporo spacerowiczów, rowerzystów i rolkarzy...
zapora w Goczałkowicach © ewcia0706

Powoli zaczęło wychodzić słońce...

Wróciłam do domu czerwonym szlakiem rowerowym przez Piasek, Kobiór i Paprocany

A wieczorem zawiozłam kotka do jej nowej Pani czyli Kosmy...Kicia bardzo polubiła swoją nową Panią i zadomowiła się u Kosmy..:)Bardzo ładny tandem razem tworzą...:):) Dane wycieczki: