Dąbrowa Górnicza i okolice

Niedziela, 24 października 2010 | dodano:29.10.2010Kategoria miasto i okolice, z ekipą BS, z Grzeskiem
W przyrodzie musi być równowaga, w życiu też ... Jak wszystko się dobrze poukłada to wieczorem ma się satysfakcję z dobrze spedzonej niedzieli..:)
Dzień zaczęliśmy z Grześkiem od dłuuugiego spaceru z psami, im też się od nas coś należy..:)
tygrysy dwa © ewcia0706

Jak psy odpoczywały , wtedy my mogliśmy troszke porowerować..:) Ruszylismy w kierunku Łośnia żeby zobaczyć jak idą prace remontowe pewnej bikestowiczki
"mały" remoncik © ewcia0706

Niestety, kiedy my podziwialismy plac boju w Łośniu Monika sposobiła się do wycieczki rowerowej.Króta narada telefoniczna i spotykamy sie na Pogorii III gdzie trwają prace przy budowie mola
budowa mola na Pogorii III © ewcia0706

Troszke wspólnie pośmigalismy , lecz nie tyle ile byśmy chcieli.Monika pognała jeszcze sama na Pogorię IV a my wróciliśmy do psów.
Wieczorem było też i coś "dla ducha" czyli koncert w Mega klubie...:)
I to się właśnie nazywa dobrze spędzona niedziela..:):) Dane wycieczki: