PODHAJSKA - TYCHY - DĄBROWA

Niedziela, 6 maja 2007 | dodano:06.05.2007
PODHAJSKA - TYCHY - DĄBROWA GÓRNICZA

Podróż taka sobie...po drodze cały czas padało, a wyjeżdżaliśmy wprost z gorącego basenu i nawet była szansa w Podhajskiej na słonce...im bliżej Polski tym zomniej i bardziej deszczowo..:(
Polska szybko nam przypomniała jaki to pokręcony kraj, gdzie bandyci chodzą sobie na wolności śmiejąc się wszystkim w nos, gdzie władza dogaduje się z mafiozami a nasza dzielna policja poprawia sobie statystyki ścigając normalnych obywateli...
Przemawia przeze mnie gorycz, ale lotna brygada z Cieszyna w super czarnym oplu , z monitorem i pełnym uzbrojeniem na pokładzie zatrzymała nas w okolicach żor i dopuieprzyła się do naszego rowerowego bagażnika marki thule, zamontowanego na tylniej szybie naszej skody fabii kombi...i oczywiście naszych rowerów, które podobno zasłaniały tablice rejestracyjną, światła i Bóg wie co tam jeszcze...Po bezowocnej dyskusji dowalili nam mandat w wys.100,-...:(:(
Zabronili dalszej podróży i z uśmiechem zaproponowali nam dalszą jazdę do domu...na rowerach....
Bez komentarza to zostawiam...
Szkoda , że muszę żyć w tak popieprzonym kraju....:( Dane wycieczki:
Km:0.01Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

No super dużo kilosków...:)
- 22:39 sobota, 12 maja 2007 | linkuj
To chyba Cie zle zrozumialem, bo ten fragment "bandyci chodzą sobie na wolności śmiejąc się wszystkim w nos, gdzie władza dogaduje się z mafiozami a nasza dzielna policja poprawia sobie statystyki ścigając normalnych obywateli" wlasnie tak odebralem
- 10:11 środa, 9 maja 2007 | linkuj
Tomek...nic takiego nie napisałam, że samo zło etc....ale nie widzę powodu żeby się zachwycać chorymi sytuacjami i jeszcze dawać przyzwolenie na nie...Zmiany na lepsze/mam nadzieję/ mogą być tylko wtedy jak głośno będziemy wytykać wszelkie absurdy, a jak będziemy siedzieć cicho i tylko przyklaskiwać to będzie jak jest..raczej szaro i ponuro niż różowo..
ewcia0706
- 23:08 wtorek, 8 maja 2007 | linkuj
Wiadomo ze nie byloby mi do smiechu. Jednak nie lubie jak ktos mowi ze nasz kraj to samo zlo, beznadzieja itp
- 15:36 wtorek, 8 maja 2007 | linkuj
Oj nie byłoby Ci Tomek do śmiechu...Gdyby to na Ciebie trafiło płacenie mandatu....właściwie za...... posiadanie roweru...:):) Jednakowoż gratuluje OPTYMIZMU....:) Zenith - 10:36 wtorek, 8 maja 2007 | linkuj
Tomek... zostawię to bez komentarza..wolałabym żeby rzeczy śmieszne mnie bawiły i rozśmieszały a nie były po prostu wkurzające i żałosne..
ewcia0706
- 21:34 poniedziałek, 7 maja 2007 | linkuj
Wg mnie to Polska to taki smieszny kraj i ciesze sie ze mieszkam tutaj bo miliony ludzi na swiecie nie maja takiego szczescia :-)
- 17:22 poniedziałek, 7 maja 2007 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!