TYCHY/dom/ - PAPROCANY - KOBIÓR

Sobota, 28 kwietnia 2007 | dodano:28.04.2007
TYCHY/dom/ - PAPROCANY - KOBIÓR - /środek lasu bliżej nie wiadomo gdzie/

a miało być tak pięknie....
miało nie wiać w oczy nam...
i ociekać szczęściem..
miało byc 100....

tak miało być , ale nie było ..w środku lasu gdzieś za Kobiórem Zenith złapał gumę...nic wielkiego, w plecaku była druga...:)....niestety, okazała się też dziurawa..:( a łatka samoprzylepna nie miała kleju i sama nie chciała się przykleić..:(:(
no cóż...Zenith wracał na piechotę do drogi, a ja jako emergency gnałam na rowerze do domu, żeby przesiąść się do auta i co koń /mechaniczny/ wyskoczy ruszyć na ratunek...:):)
i tak skonczyły się marzenia o 100 km...ale tylko w dniu dzisiejszym...:):) Dane wycieczki:
Km:38.40Km teren:16.00 Czas:02:00km/h:19.20
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

czesc Paolo, ta drobna przygoda nas nie odstraszyla..:):) jesteśmy 'skazani" na rowery i bardzo dobrze nam z tym..:) Zapraszam w moje okolice i miłych wrażeń..my majowy weekend spędzimy na Słowacji, oczywiście rowerowo..:)
pozdrawiam Ewa
ewcia0706
- 08:14 poniedziałek, 30 kwietnia 2007 | linkuj
Witam.
Ja w najbliższych dniach zawitam wreszcie do Promnic, Kobióru i Pszczyny. Piekne to tereny, a i zdecydowanie jest gdzie się zatrzymać przy ciekawych miejscach.
Szkoda że dziś Was dziury zakłopotały, ale mam nadzieję, że Wybierzecie się w trase raz jeszcze
Pozdrawiam
Paolo
Vicente
- 21:43 sobota, 28 kwietnia 2007 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!