Parada Mikołajów

Niedziela, 6 grudnia 2009 | dodano:06.12.2009Kategoria miasto i okolice, w towarzystwie, z ekipą BS
Parada Mikołajów w Tychach.....Jak co roku na tyskie ulice wyjechał Mikołaj w bryczce w asyście rowerowych Mikołajów...:)
Była więc okazja do mini spotkania BS...:)Witaliśmy w Tychach Niradhare, Kajmana, Hose, Dynio i przepraszam, jezeli kogoś nie rozpoznałam..;P

spotkanie © ewcia0706

Jedziemy.....

Bikołaje © ewcia0706

Najpierw na rynek, potem przez niasto aż po DH Azet gdzie czekają grzeczne
dzieci na prezenty, a wszystko w asyście policjii i straży miejskiej

ochrona policji © ewcia0706

Prezenty rozdane, fotki z dzieciakami i mozna ruszać w drogę powrotną

Mikołaje © ewcia0706

Świetna impreza i chyba jedyna masa w czasie której piesi i kierowcy zamiast "psioczyć" na nas bikerów serdecznie nas pozdrawiają, machają i zyczliwie się uśmiechają..:):) Wielkie podziękowania głównemu organizatorowi, bez którego zadna impreza w Tychach nie mogłaby się udać czyli Michałowi vel NOL oraz wszystkim gościom, którzy chcieli zaszczycić nas swoją obecnością..:):)

W drodze powrotnej do domu zajeżdżamy jeszcze z Elą i Piotrkiem na pl.Baczyńskiego , na którym trwa kiermasz świąteczny..ale ja chciałam się pochwalić przepięknie udekorowaną fontanną..:)