OZIMEK

Piątek, 12 czerwca 2009 | dodano:14.06.2009Kategoria z Grzeskiem
Staniszcze Wielkie - Staniszcze Małe - Spórok - Krasiejów - Ozimek - Krasiejów -Fosowskie - Staniszcze Wielkie

Wstajemy rano.Pogoda ok, ale zimniej niż wczoraj. Dodatkowo pakujemy do plecaków kurtki p-deszczowe, bo coś jest niewyrażnie.Obieramy kurs na jez.Turawskie.Niestety nie dane nam jest dojechać...:( Musimy się zatrzymaywać co troszkę, bo przechodzą burze i gradowe nawałnice, a po paru minutach znowu słonce..

Widok na deszczowe Staniszcze Małe z zadaszonego przystanku autobusowego
w oczekiwaniu na słonce © ewcia0706

W Staniszczach Małych spotykamy Dinozaura
dinuś © ewcia0706

Następne są w Krasiejowie /wykopaliska i muzeum/ i Ozimku
Grzesiek z Dinem © ewcia0706

ja z Dinem © ewcia0706

Jeszcze w Ozimku musimy przeczekać kilkanaście minut z powodu gradu
grad © ewcia0706

Niestety, jest coraz zimniej i zanosi się na kolejne opady...:( Decyzja - wracamy!!
No i prawie się udało, na ostatnim kilometrze dopada nas gradobicie...nie ma się gdzie schować więc pedalimy ile sił w nogach do domu. Rowery ubabrane jakby przejechały maraton błotny..:( Opady gradu zmieniają sie w regularny d
paw na dachu © ewcia0706
eszcz ...tylko nasz paw zamiast schować się tkwi na dachu niewzruszony Dane wycieczki: