POPOŁUDNIOWO

Środa, 20 maja 2009 | dodano:20.05.2009Kategoria zosia samosia
Odebrałam rower z serwisowania z nowym łancuchem i kasetą...:) Trzeba go było wypróbować...Ruszyłam przed siebie a znalazłam się w Kobiórze na rozstaju dróg..I którą teraz wybrać?

na skrzyzowaniu dróg © ewcia0706

Chyba już wiem na który szlak rowerowy się zdecyduje..;) Jadę więc dalej..mijam zbiorniki wodne
zbiorniki wodne © ewcia0706

zbiorniki wodne w Kobiórze © ewcia0706

Wybieram Plessówkę /niebieski szlak rowerowy/ i już po kilku metrach wiem , że popełniłam błąd..:( Droga to kocie łby i błoto po wczorajszej ulewie..:( Nie poddaję sie i nie zawracam, choć ręce mam zmęczone jakbym odwaliła dniówkę przy młocie pneumatycznym..:( Na szczęście trudy rekompensuje mi taki oto widok..:):)

Maryjka Branicka © ewcia0706

napis na kapliczce © ewcia0706

tablica informacyjna © ewcia0706

To nie jest moja pierwsza wizyta w tym miejscu, ale za każdym razem zachwycam się tak samo..:):)
Po krótkim odpoczynku i chwili zadumy jadę dalej w kierunku Suszca..W nadleśnictwie Suszec znajduję takie oto okazy...Fotografuję je specjalnie dla Grześka z serdecznymi pozdrowieniami..:):)

wyrośnięte grzybki © ewcia0706

W Suszcu zawracam do domu, ale mam dosyć już tej koszmarnej drogi więc koło Mitręgówki skręcam na żółty szlak rowerowy Niedżwiedziówka

żółty szlak rowerowy NIEDŻWIEDZIÓWKA © ewcia0706

W Zgoniu rzut oka na elektrownię Łaziska i jadę już do domu przez Kobiór i Paprocany....

elektrownia Łaziska © ewcia0706

TRASA:
TYCHY/dom/ - PAPROCANY - KOBIÓR - PLESSÓWKA - SUSZEC - MITRĘGÓWKA - NIEDŻWIEDZIÓWKA - ZGOŃ - KOBIÓR - PAPROCANY - TYCHY Dane wycieczki:
Km:50.30Km teren:20.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:author kinetic

Kolejny leśny kościół, fajne, myślę, że można by stworzyć trasę rowerową Szlakiem Leśnych Kościołów, była by ciekawa:) Grzyby mnie zamurowały:)
Kajman
- 06:23 poniedziałek, 25 maja 2009 | linkuj
Robin - gdybym jechała asfaltem to może by i szumiało, ale na tych kocich łbach to tylko moje żeby sie obijały..;)pozdrawiam
ewcia0706
- 12:01 czwartek, 21 maja 2009 | linkuj
Wykonałaś dziś test kasety i łańcucha, nowiutki to nic nie słychać tylko oponki na asfalcie jak szumią! lubię ten dźwięk. A szlaków masz tam u siebie masę! Pozdrawiam
robin
- 22:07 środa, 20 maja 2009 | linkuj
Rafaello - uważam , że gmina Kobiór jest wyjątkowa pod wzgledem ścieżek rowerowych i oznakowań ich...dobrze, że z Tychów niedaleko...:)
Kosma - oj najeżdziłam..:) wykorzystałam każdą wolna minutkę dzisiejszego dnia..:) tylko czemu mnie tak ręce bola od tego jezdżenia?..;)
pozdrawiam
ewcia0706
- 21:24 środa, 20 maja 2009 | linkuj
Ale najeździłaś dzisiaj :-)
I jakie piękne szlaki rowerowe - jednak można zrobić ładne ścieżki rowerowe, nawet w Polsce :)
Pozdrawiam serdecznie
kosma100
- 21:20 środa, 20 maja 2009 | linkuj
Fajne miejsca odwiedziłaś,widzę że masz tam trochę fajnych szlaków rowerowych,jest gdzie pojeździć.
pozdrawiam :)
Rafaello
- 20:21 środa, 20 maja 2009 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!