Nocna jazda z NOL-em Tychy

Sobota, 15 listopada 2008 | dodano:16.11.2008Kategoria miasto i okolice, w towarzystwie, z Grzeskiem
Nocna jazda z NOL-em Tychy .

Spotykamy się przed Mc Donaldem o 16.30. No może to jeszcze nie noc, ale jest wystarczająco ciemno. Po krótkim przywitaniu, zapoznaniu się wyruszamy na Jesienny Rowerowy Rajd Nocny. Ja po raz pierwszy, Grzesiek
też...

Po jeżdzie przez las, potem Wyry i Gostyń docieramy do krzyżówki w Zgoniu.Tam spotykamy się z jeszcze jednym bikerem , który prowadzi nas na miejsce ogniska.Jesteśmy swietnie przygotowani, mamy kiełbaski,metalowe szpikulce, tacki, serwetki, musztarde...no jednym słowem pełen wersal...:)
Szybka organizacja drewna na ognisko...

...i już płonie ognisko i szumi las...

Było super fantastycznie .
A to cała ekipa...

Do domu wracamy ok 22.30
Dane wycieczki:
Km:39.15Km teren:15.00 Czas:02:24km/h:16.31
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

Nawiązując do Twojego wpisu w moim blogu dodam, że raczej nie ma co się spodziewać korzystnych dla nas temperatur ale wiem jedno, że w Szczecinie z reguły jest zimą cieplej niż na południu Polski. Gorzej jest jednak latem. Pozdrawiam. jotwu - 18:20 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
Widzę bawiliście się również dobrze jak i ja.Fajna impreza,tak sobie w nocy pojeździć.
Pozdrawiam :)
Rafaello
- 19:02 niedziela, 16 listopada 2008 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!